Nyt logo
- Martin Schack Staffeldt
- 5. jan. 2021
- 1 min læsning
Opdateret: 7. jan. 2021
I samarbejde med Joachim Rosenstand fra mediebureauet "Storyland" har vi fået udviklet et logo og design.
Vores nye logo har en stringent typografi, der spiller op mod den organiske form, bestående af to cirkler. Den blå cirkel symboliserer Emballage Vaskeriet og dets produkter, der arbejder i en bæredygtig dagsorden - den grønne cirkel. Den blå farve udstråler forretning og seriøsitet. Den grønne udstråler bæredygtighed. Den asymestriske placering af den blå cirkel i den grønne cirkel illustrerer, at Emballage Vaskeriet er en agil virksomhed, som løbende tilpasser nye krav og forventninger fra omverdenen.

Om Storyland:
Storyland hjælper virksomheder og brands med at kommunikere i det sprog, deres målgrupper forstår. Vi skaber ideer, de involverer sig i og reagerer på.
Vi arbejder med digitale medier, filmproduktion og design. Og skaber intern- og massekommunikation ud fra stærke indsigter i målgrupper og markeder.
Storyland er sammensat af en fast kerne, der har den daglige kontakt med vores kunder samt en række partnere, der bruges efter behov. Det tilsammen sikrer overblik, kontinuitet og nytænkte idéer.
Tak til Joachim for et godt samarbejde!
Fantastisk at se jeres nye visuelle identitet! Som en der arbejder med branding dagligt, kan jeg virkelig sætte pris på den gennemtænkte tilgang til logo og designelementer.
Emballagedesign og brand identity går hånd i hånd
Det interessante ved moderne emballagedesign er, hvordan det skal fungere på tværs af både fysiske og digitale platforme. Jeres nye logo skal jo ikke kun se godt ud på trykte materialer, men også fungere optimalt på sociale medier, websites og i forskellige størrelser.
Inden for luksuriøse emballageløsninger ser vi en stigende tendens mod bæredygtighed kombineret med æstetik. Træbaserede materialer kommer mere og mere i fokus, især til…